Ukázka jednání zastupitelů Mařenic vůči vlastním občanům, kteří je pověřili správou obce:

Dobrý den pane starosto,
cesta do Čtyřdomí nutně potřebuje opravu. Myslím, že je vhodná doba pro reklamaci práce dodavatele.
Richard Růžička

 

Máme to vyfocené. Budeme reklamovat. Tlustý

 

Vážený pane starosto,
15.7.14 jste mi oznámil reklamaci a přestože je 15 dní na reklamaci již dávno za námi, stále nic. Datum, kdy jste skutečně podal reklamaci jste mi také nesdělil. Naléhavě Vás žádám o zaslání reklamačního listu ( scan )!
Dále mě zajímá, kdy bude výběrové řízení na pronájem obecních lesů?
S pozdravem
Richard Růžička

Vážený pane Růžičko,

já jsem Vám oznámil, že komunikaci budeme reklamovat. Neoznámil jsem vám kdy. Ve smlouvě je záruční doba 36 měsíců. Pořizujeme fotodokumentaci a rád bych,  aby reklamace proběhla až po zimě. Jestli rozhodne nový starosta jinak, nevím.

Kdy bude výběrové řízení na obecní lesy, nevím. Je to v přípravě. To není hop na krávu, a už je tele.

 Nepište mi s pozdravem.

Tlustý Petr, starosta

Vážený pane starosto,
chápu, že už by jste rád celé to starostování hodil za hlavu, ale doposud jste starosta a já si takhle práci ani jednání zastupitele, kterého jsem spolu s ostatními pověřil vedením obce, nepředstavuji. Komunikace do Čtyřdomí prostě potřebuje opravit, protože se používá stále a těžko to můžete odkládat na neurčito. Za to peníze neberete. Vyzývám Vás, abyste reklamoval okamžitě a znovu Vás žádám, abych byl reklamaci přítomný. Abych reklamaci urychlil přikládám fotodokumentaci cesty, to abyste s tím neměl starost.
S pozdravem
Richard Růžička

Velice správně. Zatím jsem starosta já. Takže kdy požádám o reklamaci cesty je na mě. Vy už mě přestaňte úkolovat. Jestli jste mě volil nebo nevolil, nevím, volby jsou tajné. Tlustý